Vespa GTS 125 Super Tech
Další informace
- Barva #000048, #92959c, #f4f4f4
- Cena 163 900 Kč / 183 900 Kč
-
Popis
Exkluzivní funkce, nejnovější inovace a rozhodně moderní vzhled. Seznam se s Vespou GTS SuperTech, královnou řady GTS. Díky motoru i-get o objemu 125 cm³ se systémem RISS (Regulator Inverter Start & Stop System) je jízda okamžitá a velmi plynulá, i když musíš neustále zastavovat a rozjíždět se v rušném provozu. Na 4,3″ plnobarevném TFT displeji můžeš mít o všem přehled a skvělé novinky jsou i na poli Vespa MIA. Šikovná aplikace, která propojí tvůj chytrý telefon a skútr, je součástí standardní výbavy modelu GTS SuperTech a zahrnuje také GPS navigaci*. Jízda nikdy nebyla jednodušší a příjemnější! Po připojení systému Vespa MIA tě čeká další lahůdka v podobě vzrušující zbrusu nové funkce MIA Eco Ride. Stačí aktivovat navigaci, zvolit požadovanou úroveň emisí CO2 a systém navrhne trasu navrženou tak, aby se snížila spotřeba paliva. To však není vše. Aplikace MIA shromažďuje údaje ze snímačů ABS a stoupání a umožňuje ti odeslat automatickou SOS zprávu se souřadnicemi tvé polohy, pokud dojde k nehodě nebo se ocitneš v nesnázích. Nejnovější technologie se setkávají s nadčasovým designem značky Vespa v nádherné kombinaci lesklých, texturovaných a matných barev, které vytvářejí dramatické světelné a kontrastní souhry. High-tech povrchové úpravy v teplé šedé a fluorescenční zelené barvě upoutají pozornost, zatímco prvky, jako je sedlo z vysoce kvalitních materiálů s kontrastním prošíváním, přihrádka pod sedlem s LED osvětlením a atraktivní design mnoha dalších detailů, jsou jen některými z důvodů, proč skútry Vespa i nadále zůstávají jedinečnými.
- Obsah 125 ccm / 278 ccm
- Výkon 10,3 kW / 17,5 kW
- Spotřeba paliva 2,6 l / 3,3 l
- Objem palivové nádrže 7 l / 8,5 l
- Obrázek v kategorii 1
V85 TT 850 Travel E5
Další informace
- Cena 349 900 Kč
-
Popis
Je navržená tak, aby se cesta tvích snů stala vzrušující skutečností. Jeho objevitelský duch je okamžitě patrný z vysoce výkonných pneumatik Michelin Anakee Adventure, zatímco řada multimediálních a elektronických funkcí usnadňuje jízdu na silnici i v terénu. Je k dispozici i v novém barevném provedení a je vždy připraven proměnit každou cestu v adrenalinové dobrodružství.
Moto Guzzi V85 TT Travel má nové lakování v podobě Grigio Grigna, ocelově šedé barvy zdobené grafikou a barvami, které zvýrazňují jeho boky, palivovou nádrž a všechny možné prvky standardní výbavy. Sportovní a zároveň elegantní motocykl Moto Guzzi V85 TT je dokonalým společníkem na jakákoliv dobrodružství.
- Typ motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
- Chlazení vzduchem
- Objem motoru 853 cc
- Vrtání a zdvih 84 x 77 mm
- Maximální výkon 76 koní (56 kW) - 7.500 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
- Maximální točivý moment 82 Nm - 5.000 ot/min.
- Emisní norma Euro 5
- Emise CO2 119 g/km
- Spotřeba 4,9 l/100 km
- Převodovka 6 rychlostí
- Objem palivové nádrže 23 l (5 rezerva)
- Výška sedla 830 mm
- Suchá hmotnost 211 kg (bez bočních kufrů)
- Pohotovostní hmotnost 243 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 % využitelného objemu nádrže).
- Přední odpružení Upside-down hydraulická teleskopická vidlice Ø 41 mm se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
- Zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice s tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny
- Přední kolo Paprskové, 19" 110/80
- Zadní kolo Paprskové, 17" 150/70
- Přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
- Zadní brzda Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen.
- Vybavení Display TFT, Kompletní sada LED světel s denním svícením, Ride by Wire, 5 jízdnich režimů (Street, Rain, Off-road, Sport, Custom), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt motora, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS, boční kufry, vyhřívané rukojeti, plexi “Touring”, Moto Guzzi MIA
- Barva #bfbfbf
- Obrázek v kategorii 1
Medley 150
Další informace
- Cena CZK
- Obrázek v kategorii 1
V7
VÝKONNĚJŠÍ, ALE STÁLE NEZAMĚNITELNÁ V7
Více než půl století po uvedení svého prvního modelu Moto Guzzi hrdě představuje novou důležitou evoluci v příběhu modelu V7 s vyšším výkonem a komfortem než kdykoli předtím, pro dokonalou kombinaci klasického stylu a moderních technologií. Můžeme si být však jisti, že dvě věci se nezměnily, a to nezdolný charakter a autenticita, které jsou zakořeněny v DNA každého motocyklu Moto Guzzi.
Modely řady V7
Medley S 150
Další informace
- Cena CZK
- Obrázek v kategorii 1
V9
Tento motocykl je nabitý novými technologiemi a technickou dokonalostí. Ideální volba pro ty, kdo se nesnaží zůstat nenápadní. Díky kompletně přepracovanému dvouválcovému motoru o objemu 850 cm³, výkonu 65 koní a točivém momentu 73 Nm a vyspělému rámu se jízdní zážitky dostávají na zcela novou úroveň, zatímco po stránce vzhledu přinášejí nové povrchové úpravy, stupačky a sedlo veškerý styl, který bys od motocyklu s orlem z Mandella očekával/a.
Modely řady V9
CRF50F
Další informace
- Cena 48 900 Kč
-
Popis
Model CRF50F, který je všeobecně považován za typický minibike, si vybírají začínající jezdci po celém světě. Díky obrácené vidlici, motoru o objemu 49 ccm, převodovce s automatickou spojkou se snadným řazením a nízké výšce sedla je jízda na modelu CRF50F hračkou. Silná a pevná konstrukce ve stylu velkých motocyklů a nové závodní grafické prvky zaručují, že tento model CRF brzy rozproudí zábavu i u nejmenších jezdců v rodině v červené barvě Honda.
Mladý jezdec potřebuje důvěru od prvního dne. Proto jsme pro juniorské jezdce připravili model CRF50F tak, aby se s ním snadno sžili.
Startování je snadné, stačí otočit klíčkem a stisknout tlačítko. Snadno se na něm jezdí díky spolehlivému a silnému řetězu č. 420 a snadno se zastavuje díky výkonné přední i zadní bubnové brzdě.
CRF50F je motocykl s drsnými závodním grafickými prvky z úžasné řady CRF-R se spolehlivým vzduchem chlazeným motorem poháněným bezúdržbovým kondenzátorovým zapalováním (CDI). Není lepší místo, kde začít.
- Barva #ff0000
-
Motor:
- Vrtání × zdvih (mm) 39 x 41,4
- Karburace Karburátor
- Kompresní poměr 10:1
- Zdvihový objem motoru (cm3) 49
- Motor Vzduchem chlazený čtyřtaktní dvouventilový SOHC jednoválec
- Systém zapalování CDI
- Startér Kick startér
-
Kola:
- Přední brzdy 80mm bubnová
- Zadní brzdy 80mm bubnová
- Přední zavěšení 21,7mm obrácená teleskopická vidlice, 87mm zdvih
- Zadní zavěšení Monoshock kyvná vidlice se zdvihem 70 mm
- Velikost přední pneumatiky 2,50 - 10"
- Velikost zadní pneumatiky 2,50 - 10"
- Přední kola Ocelový ráfek/drátěné paprsky
- Zadní kola Ocelový ráfek/drátěné paprsky
-
Rozměry a hmotnost:
- Úhel sklonu 25°
- Rozměry (D × Š × V) (mm) 1 302 x 581 x 774
- Typ rámu Ocelový rám
- Objem palivové nádrže (litry) 2,6 L (včetně rezervy)
- Světlá výška (mm) 146
- Pohotovostní hmotnost (kg) 50
- Výška sedla (mm) 548
- Závlek (mm) 32
- Rozvor (mm) 911
-
Převodovka:
- Stálý převod Řetěz
- Převodovka 3rychlostní s automatickou spojkou
V9 850 Roamer E5
Další informace
- Cena 254 900 Kč
-
Popis
Je všestranný, pohodlný a elegantní a je předurčen k tomu, aby upoutal pozornost kolemjdoucích a získal si srdce jezdců.
Jeho ikonický styl je doplněn řadou inovací, jako je dvoukanálové ABS a Moto Guzzi Traction Control, které se postarají o skvělý zážitek z jízdy i pro méně zkušené jezdce. Čistý a jednoduchý motocykl, za nímž se skrývá vzrušující tradice. Na modelu V9 ROAMER budou tvé emoce jásat.
Snížená hmotnost modelu V9 ROAMER spolu s elegantní karoserií a novým dvouválcem o objemu 850 cm³ zajišťuje ovladatelnost a pocit z jízdy jako nikdy předtím. Díky ergonomickému sedlovému trojúhelníku je snadné najít si pohodlnou jízdní pozici na rozměrném sedle. Jízda s ním je naprostá hračka, takže budeš výletovat při sebemenší příležitosti.
- Typ motoru Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
- Chlazení vzduchem
- Objem motoru 853 cc
- Vrtání a zdvih 84 x 77 mm
- Maximální výkon 65 koní (47,8 kW) - 6.800 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
- Maximální točivý moment 73 Nm - 5.000 ot/min.
- Emisní norma Euro 5
- Emise CO2 119 g/km
- Spotřeba 4,9 l/100 km
- Převodovka 6 rychlostí
- Objem palivové nádrže 15 l (4 rezerva)
- Výška sedla 815 mm
- Suchá hmotnost 194 kg
- Pohotovostní hmotnost 210 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 % využitelného objemu nádrže).
- Přední odpružení Hydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm
- Zadní odpružení Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
- Přední kolo Paprskové z lehké slitiny, 19" 100/90.
- Zadní kolo Paprskové z lehké slitiny, 16" 150/80.
- Přední brzda Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
- Zadní brzda Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen.
- Vybavení MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, standardní dvoukanálové ABS, plexi "Touring".
- Barva #bfbfbf
- Obrázek v kategorii 1