Univerzitní 11, Plzeň Otevírací doba: Po-Pá 9:00 - 18:00 h

Piaggio: +420 732 576 639

V7 Stone Corsa

V7 Stone Corsa

Další informace

  • Cena CZK
  • Obrázek v kategorii 1
Vespa Sprint - Racing  Sixties
Vespa Sprint - Racing  Sixties

Vespa Sprint - Racing Sixties

Další informace

  • Barva #01493d, #f4f4f4
  • Cena 137 900 Kč
  • Popis

    Zmodernizovaný motor na emisní normu E5Zmodernizovaný motor na emisní normu E5Cílem modernizace je snížení tření a hluku azlepšení spalování bez navýšení spotřeby paliva asnížení výkonuNové tělo škrticí klapky s integrovaným krokovým motorem a senzorem.

    Vyspělá technika a sportovní výkony motocyklu se zdvihovým objemem 125 cm3, sportovní linie modelu Vespa Sprint, nezaměnitelný styl speciální edice.

    Vespa Sprint s malou kapotáží je vybavena velkými 12“ koly z lehké slitiny, díky nimž nabízí ohromující zážitky z jízdy. Čtyřdobý tříventilový jednoválec se vyznačuje harmonickým poměrem mezi výkonem a spotřebou paliva. 

    Osobitý a agresivní přední světlomet disponuje technikou LED. Sériová výbava zahrnuje rovněž funkci lokalizace zaparkovaného motocyklu (Bike Finder) a dálkové otvírání sedla. 

    ABS pouze na předním kole.

  • Obsah 125 ccm/ 278 ccm
  • Výkon 9kW/ 17,5 kW
  • Hmotnost 154kg/ 160 kg
  • Spotřeba paliva 2,3 l/ 3,3 l/ 100 km
  • Max. rychlost +-91/ 120 km/h
  • Objem palivové nádrže 8/ 8,5 l
  • Obrázek v kategorii 1
CRF300L

CRF300L

Další informace

  • Cena 139 900 Kč
  • Popis

    Díky kvalitám, které slaví úspěchy v terénu – štíhlým rozměrům, svižné odezvě škrticí klapky, agilnímu řízení a citlivému odpružení – se také skvěle hodí k jízdám po městě. Model CRF300L s příjemným a uspokojujícím celkovým výkonem oživuje každý všední den při dojíždění. A o víkendech je to motocykl zrozený k objevování.

    CRF300L je o 4 kg lehčí díky novému rámu a zkosené hliníkové kyvné vidlici, které o sobě dá vědět v okamžiku, kdy změníte směr jízdy – na silnici nebo v terénu.

    Jednoválcový motor s větším objemem má výkon vyšší o 1,9 kW a točivý moment o 4 Nm – oboje pocítíte, když otočíte plynem. Nechybí ani antihoppingová spojka. Světlá výška je vyšší a jízdní poloha je přizpůsobena pro maximální kontrolu. Štíhlá palivová nádrž a tvarované sedlo zaručují pohodlí a snadný dosah nohou na zem. Příjemnými zpestřeními jsou ukazatel rychlostního stupně na přístrojovém panelu a agresivní design nového světlometu.

    Sedlo se zvýšilo o 5 mm na 880 mm a zlepšilo tak přirozené ovládání. Úzká palivová nádrž znamená, že se můžete volně posouvat dopředu. Ať už se budete pohybovat rušnými městskými ulicemi nebo budete hledat nové trasy – případně obojí během jediného dne – motocykl CRF300L je zrozený k akci.

  • Barva #ff0000
  • Motor:

  • Vrtání × zdvih (mm) 76 mm x 63 mm
  • Karburace PGM-FI elektronické vstřikování paliva
  • Kompresní poměr 10,7:1
  • Emise C02 (g/km) 73 g/km
  • Zdvihový objem motoru (cm3) 286cc
  • Motor Kapalinou chlazený jednoválec DOHC
  • Max. výkon 20,1 kW/8 500 ot. za min
  • Max. točivý moment 26,6 Nm/6 500 ot. za min
  • Kapacita oleje (litry) 1,8 l
  • Startér Elektrický
  • Kola:

  • Přední brzdy 256 mm x 3,5mm kotouč s dvoupístkovým třmenem
  • Zadní brzdy 220 mm x 4,5mm kotouč s jednopístkovým třmenem
  • Přední zavěšení 43mm převrácená teleskopická vidlice (Upsidedown)
  • Zadní zavěšení Prolink
  • Velikost přední pneumatiky 80/100-21M/C 51P
  • Velikost zadní pneumatiky 120/80-18M/C 62P
  • Přední kola Hliníkové paprskové
  • Zadní kola Hliníkové paprskové
  • ABS System 2kanálové ABS
  • Rozměry a hmotnost:

  • Kapacita akumulátoru (V – Ah) 12V-7Ah
  • Úhel sklonu 27,5°
  • Rozměry (D × Š × V) (mm) 2 230 x 820 x 1 200mm
  • Typ rámu Ocelový kolébkový rám
  • Objem palivové nádrže (litry) 7,8 l
  • Spotřeba paliva 32,3 km/L
  • Světlá výška (mm) 285 mm
  • Světlomety Žárovka
  • Pohotovostní hmotnost (kg) 142 kg
  • Výška sedla (mm) 880 mm
  • Závlek (mm) 109 mm
  • Rozvor (mm) 1455 mm
  • Převodovka:

  • Spojka Vícelamelová antihoppingová v olejové lázni
  • Stálý převod Řetěz
  • Typ převodovky 6 rychlostí
NC750X
NC750X
NC750X
NC750X

NC750X

Další informace

  • Cena 214 900 Kč N750X DCT: 234 900 Kč
  • Popis

    Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.

    Osobitost nového modelu NC750X dokládá ostřejší a kompaktnější kapotáž.

    Díky nižší výšce sedla a nově navrženému ochrannému štítu teď nabízí ještě větší pohodlí. Tam, kde by každý čekal palivovou nádrž, se nachází úložný prostor navíc. To je jedna z věcí, které model NC750X skutečně odlišují od běžného motocyklu. Zvýšení výkonu motoru a snížení hmotnosti o celých 6 kg s sebou přineslo lepší zrychlení, zatímco čtyři jízdní režimy vám dávají možnost přizpůsobit celkový výkon vašim požadavkům.

    Došlo k rozšíření úrovní systému kontroly trakce Honda (HSTC) i vylepšení řízení trakce a stále je možné si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou (teď se spojkou v olejové lázni) nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Technologie signalizace nouzového zastavení (ESS) nejenže zvyšuje bezpečnost, ale také při ztížených brzdných podmínkách aktivuje zadní výstražná světla.

  • Barva #c00000, #000000, #0070c0, #f4f4f4
  • Motor:

  • Vrtání × zdvih (mm) 77mm x 80mm
  • Karburace Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Kompresní poměr 10,7:1
  • Emise C02 (g/km) 82g/km
  • Zdvihový objem motoru (cm3) 745cc
  • Motor Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5
  • Systém zapalování Počítačem řízený digitální tranzistor s elektronickým předstihem
  • Max. výkon 43,1kW/6 750 ot. za min. (35kW/6 000 ot. za min)
  • Max. točivý moment 69Nm/4 750 ot. za min (65Nm/4 000 ot. za min)
  • Kapacita oleje (litry) 4,0 l
  • Startér Elektrický
  • Kola:

  • Přední brzdy Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem
  • Zadní brzdy Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem
  • Přední zavěšení 41mm teleskopická vidlice
  • Zadní zavěšení Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih
  • Velikost přední pneumatiky 120/70-ZR17M/C (58W)
  • Velikost zadní pneumatiky 160/60-ZR17M/C (69W)
  • Přední kola Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny
  • Zadní kola Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny
  • ABS System 2kanálové ABS
  • Rozměry a hmotnost:

  • Kapacita akumulátoru (V – Ah) 12V-7Ah
  • Úhel sklonu 27°
  • Rozměry (D × Š × V) (mm) 2 210mm x 846mm x 1 330mm
  • Typ rámu Ocelový rám
  • Objem palivové nádrže (litry) 14,1 l
  • Spotřeba paliva 3.5L/100km
  • Světlá výška (mm) 145 mm
  • Světlomety LED
  • Pohotovostní hmotnost (kg) MT: 214kg / DCT: 224kg
  • Výška sedla (mm) 800 mm
  • Závlek (mm) 110 mm
  • Rozvor (mm) MT: 1 525mm / DCT: 1 535mm
  • Převodovka:

  • Spojka MT: Mokrá lamelová spojka, DCT: Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková
  • Stálý převod Řetěz
  • Převodovka 6stupňová manuální
  • Typ převodovky MT: 6stupňová manuální / DCT: 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT
  • Obrázek v kategorii 3
Piaggio - modul na úvodu

Piaggio - modul na úvodu

logo vespa

Světoznámá značka již od roku 1884, která klade při výrobě svých modelů důraz především na moderní a neotřelý design svých výrobků i na maximální bezpečnost.

X-ADV DCT
X-ADV DCT
X-ADV DCT
X-ADV DCT
X-ADV DCT

X-ADV DCT

Další informace

  • Cena 309 900 Kč
  • Popis

    Snoubí se v něm vlastnosti a výkonnost motocyklu pro dobrodruhy s pohodlím, praktičností a vhodností velkoobjemového skútru k dojíždění. V podstatě je to SUV na dvou kolech, které se vzpírá konvencím. Model X-ADV je prvotřídní průzkumník města, který si poradí s betonovou džunglí i cestami v terénu a promění každou jízdu v jedinečný zážitek. A všechny jeho součásti jsme ještě vylepšili.

    Teď je model X-ADV ještě všestrannější a hravě si poradí se všemi vašimi plány.

    Má lehčí rám a nový návrh sedla výrazně usnadňuje dosah nohou na zem. Nová kapotáž se vyznačuje robustním stylem, který je pro model X-ADV charakteristický. Skrývá také více úložného prostoru a nabíječku typu USB-C. Dvojité světlomety disponují technologií DRL výrazně zvyšující viditelnost, zatímco plně barevný displej TFT nabízí intuitivní ovládání. Teď se navíc prostřednictvím nového systému hlasového ovládání chytrého telefonu Honda můžete připojit k řadě funkcí chytrého telefonu, jako je navigace, hovory, zprávy a hudba (k dispozici pouze pro zařízení se systémem Android™). Takže ať dorazíte kamkoli, vždy zůstanete v kontaktu.

    Pohled na otáčkoměr pro vás bude vzrušující, protože jsme navýšili maximální otáčky a zvýšili výkon dvouválcového motoru s objemem 745 ccm. Technologie elektronického ovládání plynu (TBW) a čtyři výchozí jízdní režimy optimalizují výkon, aby odpovídal podmínkám a terénu. Model X-ADV je také flexibilní – dává vám možnost si plně přizpůsobit výstupní výkon a charakter motoru, řadicí rozmezí dvouspojkové převodovky (DCT), systém kontroly trakce Honda (HSTC) i úroveň ABS.

  • Barva #767171, #000000, #ff0000, #bf9000, #8497b0
  • Motor:

  • Vrtání × zdvih (mm) 77mm x 80mm
  • Karburace Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Kompresní poměr 10,7:1
  • Emise C02 (g/km) 85g
  • Zdvihový objem motoru (cm3) 745cc
  • Motor Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5
  • Max. výkon 43,1kW/6 750 ot. za min. (35kW/6 000 ot. za min)
  • Max. točivý moment 69Nm/4 750 ot. za min (65Nm/4 000 ot. za min)
  • Kapacita oleje (litry) 4,0 l
  • Startér Elektrický
  • Kola:

  • Přední brzdy Dvojitá hydraulická, dva 310mm kotouče, 4pístové třmeny
  • Zadní brzdy hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a 2pístovým třmenem
  • Přední zavěšení 41mm USD vidlice, zdvih 153.5mm
  • Zadní zavěšení Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 150mm zdvih
  • Velikost přední pneumatiky 120/70-R17M/C (58H)
  • Velikost zadní pneumatiky 160/60-R15M/C (67H)
  • Přední kola Spoke Wheel 17M/C x MT3.50
  • Zadní kola Spoke Wheel 15M/C x MT4.50
  • ABS System 2kanálové ABS
  • Rozměry a hmotnost:

  • Kapacita akumulátoru (V – Ah) 12V/11Ah
  • Úhel sklonu 27°
  • Rozměry (D × Š × V) (mm) 2 215m x 940mm x 1 370mm
  • Typ rámu Ocelový rám
  • Objem palivové nádrže (litry) 13,2 l
  • Spotřeba paliva 3,6L/100km
  • Světlá výška (mm) 165 mm
  • Světlomety LED DRL
  • Pohotovostní hmotnost (kg) 236kg
  • Výška sedla (mm) 820 mm
  • Závlek (mm) 104 mm
  • Rozvor (mm) 1 590 mm
  • Převodovka:

  • Spojka Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková
  • Stálý převod Řetěz
  • Typ převodovky Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih
  • Obrázek v kategorii 4
BETA - modul na úvodu
BETA - modul na úvodu

BETA - modul na úvodu

Beta_logo.png

XL750 Transalp

XL750 Transalp

Další informace

  • Cena 260 000 Kč
  • Barva #f4f4f4
  • Motor:

  • Kola:

  • Rozměry a hmotnost:

  • Převodovka:

  • Obrázek v kategorii 1

Vespa - úvodní text na stránce Vespa

logo vespa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nullam faucibus mi quis
velit. Etiam posuere lacus quis dolor. Duis aute irure dolor in reprehenderit in
voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Aenean vel massa quis
mauris vehicula lacinia. Sed convallis magna eu sem. Sed elit dui, pellentesque a,
faucibus vel, interdum nec, diam.

Vespa GTS 125
Vespa GTS 125
Vespa GTS 125

Vespa GTS 125

Další informace

  • Barva #dabc8a, #cee5db, #000000
  • Cena 151 900 Kč / 171 900 Kč
  • Popis

    Tato zdánlivě nenápadně vypadající Vespa, která kombinuje styl, stabilitu a ovladatelnost v nenápadném a elegantním designu, může působit skromně, ale má překvapivě drsnou stránku. Na Vespě GTS byla věnována pečlivá pozornost i těm nejmenším detailům. Barvy jsou zářivé a lesklé, sedlo a interiér spolu ladí, chromované prvky dodávají další nádech elegance a dokonce i tolik oblíbená "kravata", která je tak ikonickým prvkem přední části Vespy, se dočkala moderního osvěžení. Pohodlí a jednoduchost jsou u Vespy GTS na prvním místě, a to díky funkcím, jako je bezklíčové zapalování, dálkové otevírání sedadla, praktický port USB pro nabíjení zařízení na cestách a funkce Bike Finder pro snadnou identifikaci vlastního skútru v přeplněné parkovací zóně. Korunu všemu nasazuje jednoválcový motor o objemu 125 cm³ / 300 cm³, který se vyznačuje rychlou akcelerací a nižší spotřebou paliva, takže je ideální pro bezstarostný městský životní styl. Nejnovější inovace přinášejí do Vespy GTS novou úroveň řízení a ovladatelnosti. Zcela přepracované odpružení, dvojité kotoučové brzdy a ABS zajišťují účinné brzdění a nabízejí přilnavost i na tom nejnáročnějším povrchu.

     

  • Obsah 125 ccm / 278 ccm
  • Výkon 10,3 kW / 17,5 kW
  • Spotřeba paliva 2,6 l/100 km / 3,3 l/100 km
  • Max. rychlost +- 90 km/h / +- 120 km/h
  • Objem palivové nádrže 7 l / 8,5 l
  • Obrázek v kategorii 1
Medley 125
Medley 125
Medley 125
Medley 125

Medley 125

Další informace

  • Cena 94 900 Kč
  • Popis

    Medley 125: Nový motor, který má 11 kW a je tak na maximální výkonové hranici. Tužší rám společně s velkými koly o průměru 16"  a 14"  zajišťují výbornou stabilitu při vyšších rychlostech. O bezpečné brzdění se starají kotoučové brzdy s dvoukanálovým systémem ABS od Bosch. Lehce přepracovaný design skútru nabízí přední full LED světlomet s denním svícením, novou ergonomii sedla a stupačky pro spolujezdce. Tato verze je poháněna čtyřdobým jednoválcem 125 cm3 s technologií i-get (Italian Green Experience Technology) a systémem Stop-Start, který automaticky vypne motor při čekání na semaforech a pak jej automaticky znovu spustí při nejmenším otočení rukojeti plynu.

    Medley 150: Piaggio Medley 150 i-get je svižný a agilní skútr o výkonu 12,4 kW, který z něj dělá jeden z nejvýkonnějších modelů v segmentu skútrů se středně vysokými koly. Je také vybaven novým přístrojovým panelem LCD, díky němuž je snadné a bezpečné mít vše pod okamžitou kontrolou. Díky 16″ přednímu kolu a 14″ zadnímu kolu nebyla jízda nikdy příjemnější. Spolehlivost a účinnost vozu Medley maximalizuje brzdový systém vybavený dvoukanálovým protiblokovacím systémem ABS Bosch. Medley Euro 5 dále zvyšuje bezpečnost zavedením kontroly trakce, která je užitečná na površích s nízkou přilnavostí.

  • Obsah 125 ccm
  • Výkon 11 kW
  • Hmotnost 145 kg
  • Spotřeba paliva 3 l/100 km
  • Max. rychlost +-99 km/h
  • Objem palivové nádrže 7 l
  • Barva #2f2e4e, #000000, #f7f7f7, #cfcfcf
  • Obrázek v kategorii 1
CMX500 Rebel
CMX500 Rebel
CMX500 Rebel

CMX500 Rebel

Další informace

  • Cena 164 900 Kč
  • Popis

    Se silným kapalinou chlazeným řadovým dvouválcem usazeným do nízkého kolébkového rámu s aktualizovaným zavěšením, osvětlením, komfortními funkcemi a přístroji, jde o motocykl s úžasným vzhledem, který si můžete upravit podle sebe – vaší představivosti se meze nekladou.

    Na rozdíl od modelu CBR500R vyladěného na výkon ve vysokých otáčkách používá motor modelu Rebel odlišný přístup s přepracovaným mapováním vstřikování paliva PGM-FI a má tudíž zcela jiný charakter.

    Poskytuje dostatek výkonu v nízkých otáčkách a silnější točivý moment 43,2 Nm při 6 000 ot/min. Ve spojení s maximálním výkonem 34 kW při 8 500 ot/min nabízí příjemné zrychlení a dokonale se hodí pro jízdu stálou rychlostí.

    Pohonnou jednotku tvoří osvědčený řadový dvouválcový motor s příjemnou, plynulou a lineární charakteristikou – ideální pro přechod z menšího motocyklu. Díky novému výfuku splňuje nyní motocykl normu EURO a doplnění pomocné a kluzné spojky pomáhá při řazení s o 30 % nižší potřebnou silou na páce. Jízdní poloha je po usazení s nataženými pažemi do nízké výšky sedla uvolněná, připravená na dálnici. I při nízkých rychlostech zůstává Rebel pohodlný a snadno ovladatelný.

  • Barva #000000, #385623, #c55a11
  • Motor:

  • Vrtání × zdvih (mm) 67 mm x 66,8 mm
  • Karburace Elektronické vstřikování paliva
  • Kompresní poměr 10,7 : 1
  • Emise C02 (g/km) 86
  • Zdvihový objem motoru (cm3) 471 cm3
  • Motor Kapalinou chlazený DOHC
  • Max. výkon 34,0 kW/8 500 ot. za min
  • Max. točivý moment 43,3 Nm/6 000 ot. za min
  • Kapacita oleje (litry) 3,2 L
  • Startér Elektrický
  • Kola:

  • Přední brzdy Hydraulická kotoučová
  • Zadní brzdy Hydraulická kotoučová
  • Přední zavěšení 41mm teleskopická vidlice
  • Zadní zavěšení Showa se systémem Pro-Link
  • Velikost přední pneumatiky 130/90-16M/C 67H
  • Velikost zadní pneumatiky 150/80-16M/C 71H
  • Přední kola 16M/C x MT3.00
  • Zadní kola 16M/C x MT3.00
  • Rozměry a hmotnost:

  • Kapacita akumulátoru (V – Ah) 12V
  • Úhel sklonu 28°
  • Rozměry (D × Š × V) (mm) 2 188 mm x 820 mm x 1 094 mm
  • Typ rámu Ocelový
  • Objem palivové nádrže (litry) 11.2
  • Spotřeba paliva 3,8 l/100 km
  • Světlá výška (mm) 136 mm
  • Světlomety LED
  • Pohotovostní hmotnost (kg) 190 kg
  • Výška sedla (mm) 690 mm
  • Závlek (mm) 110
  • Hmotnost (kg) 190 kg
  • Rozvor (mm) 1 488 mm
  • Převodovka:

  • Spojka Vícelamelová v olejové lázni
  • Stálý převod Řetěz
  • Převodovka 6stupňová manuální
  • Typ převodovky 6 rychlostí
  • Obrázek v kategorii 3
 

Kontakt

  • CITY MOTO, s.r.o., IČ: 07584032, DIČ: CZ07584032, Univerzitní 2857/11, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň

    Otevírací doba: Po-Pá 9:00 - 18:00 hod
    Po předchozí domluvě, lze otevřít i mimo otevírací dobu

    Prodejna Honda
    +420 732 577 618
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Prodejna Piaggio/BETA
    +420 732 576 639
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Servis
    +420 732 196 569
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Parkování zajištěno v areálu společnosti
    MHD: Tramvaj č. 4 Univerzita, Autobus č. 24, 30, 36 Západočeská univerzita

CITY MOTO TEAM

Partneři

  • logo aprilia
  • logo vespa
  • logo moto guzzi
  • logo piaggio
  • chciitalku